Öğrencisini tek başına beklemeye mahkum eden müdür hakkında suç duyurusu
Öğrencisine tek başına bekleme cezası veren müdür hakkında kabahat açıklaması
YALOVA Yalova’da okul arkadaşıyla tartışan bir öğrenciyi bodruma gönderip karanlıkta bekleme cezası verdiği iddia edilen okul müdürü hakkında suç duyurusunda bulunuldu. Baba, akli dengesi yerinde olmayan oğlunu okula götürmekte zorlandığını söyledi.
Hüseyin Alkaş İlkokulu 4. sınıf öğrencisi 10 yaşındaki Mustafa Kemal Çağlı, geçtiğimiz 24 Şubat’ta okulda arkadaşıyla tartıştı. Oğlunun polis tarafından okulun bodrum katına indirildiğini anlatan baba Hasan Çağlı Olaydan sonra Dışişleri Bakanlığı Müdürü, depoda olduğunu belirterek, spor konferans salonu olarak da kullanılan katta ise çocuğunun yalnız bırakıldığı öğrenildi. Çocuğun yalnız bırakılmayacağını öne süren Çağlı, “Oğlum okulda arkadaşlarıyla istemeden kavga ediyor. O sırada sınıf öğretmeni öğrencileri müdürün yanına götürüyor. ‘Sizi buraya atacağım’ dedi. ‘ ‘Konuyu yargıya taşıyorum’ dedim.
“Çocuğumun psikolojisi bozuk”
Çağlı, çocuğunun bodrumda 10-15 dakika karanlıkta tutulduğunu ve bunun oğlunun psikolojisini olumsuz etkilediğini anlattı. Yalova Devlet Hastanesi Çocuk Psikiyatrisi Bölümü’nden rapor alan baba Çağlı, oğlunun tansiyon ve uyku bozukluklarının yanı sıra konuşma güçlüğü çektiğini belirtti. Yalova Cumhuriyet Savcılığı’na giderek olayla ilgili suç duyurusunda bulunduğunu belirten Çağlı, şikayetlerini bakanlığa ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü’ne de ilettiğini kaydetti.
Eğitimci bir aileden geldiğini ve bu konuda araştırma yaptığını anlatan Çağlı, çocukların tek başına spor salonuna götürülemeyeceğini belirterek, “Oğlumun psikolojisi bozuk. Böyle bir yönetici istemiyoruz. artık bu okulda çocuğum okula gelmek istemiyor 2 gündür okula getiriyorum ağlayarak dönüyor olayı tekrar yaşamak istemiyor bu durumdan çok rahatsızız .”
Mustafa Kemal Çağlı ise yaşadığı olayı, “O gün arkadaşımla kavga ettim. Müdür gelip götürdü. 10-15 dakika sürdü. ‘Eğer istersen’ dedi. bir daha savaşırsan seni 1 saatliğine burada tutacağım.'”